Сам собі юрист PDF Печать E-mail
Автор: Angelina   
14.01.2012 10:05

Бажаєте контролювати дії юриста?

Ви не маєте достатньо грошей на юриста для вчинення за його допомогою кожної конкретної юридичної дії?

Розробка та супровід юридичної технології з дистанційним обслуговуванням.

За 1500 грн., ми розробляємо Вам юридичну технологію (стратегію і тактику) дій, яка розписана детально, як інструкція до будь-якого приладу. З цією інструкцією Ви самі зможете роботи основну роботу по Вашій справі не витрачаючи більше грошей на юриста. До цієї інструкції надається бонус - протягом року дистанційне обслуговування за 150 грн/міс. Тобто протягом року  по телефону, пошті, електронній пошті юрист, закріплений за Вами буде координувати Вашими діями, консультувати, перевіряти складені Вами документи, виправляти помилки тощо.

Детальніше :

Київстар 096-545-40-33

Life 063- 539-42-13
МТС 095-573-20-30

Також можете написати листа з розділу "Контакти" в якому описати суть проблеми для отримання попередньої консультації

ЯКЩО ВИ КМІТЛИВА ЛЮДИНА -ЦЕЙ ВАРІАНТ ДЛЯ ВАС !!!

ЦЕ ЗАОЩАДИТЬ ВАШІ ГРОШІ

Ви також при цьому не позбавлені можливості звертатися за допомогою до юриста, який знаходиться у вашому населеному пункті, проте Ви будете впевнені що він надає поради керуючись саме Вашими інтересами.

УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ. ОПЛАТА ЧЕРЕЗ БАНК НА Р/Р

Опис юридичної технології з науково-практичного посібника Ігоря Кізіми "Юридичні технології та нестандартне використання процесуальних інститутів"

В 2005 році автору довелося бути представником сторони у справі, пов’язаній із зобов’язальними відносинами за договором про участь у витратах на утримання багатоквартирного житлового будинку.

За результатами аналізу обставини справи за допомогою пропонованого підходу була окреслена така технологічна схема:

1. Звернення до посадової особи житлово-експлуатаційної організації у письмовій формі щодо припинення порушень за договором та проханням аргументовано пояснити причини останніх.
2. Звернення за судовим захистом.

На підставі вище поданої технологічної схеми розроблено технологічну карту юридичної технології:

1. Не реагування або неналежне реагування на звернення посадовою особою житлово-комунальної організації:
1) подати заяву до прокурора про вчинення адміністративного проступку, передбаченого ст. 212-3 КУпАП (порушення права на інформацію) посадовою особою житлово-експлуатаційної організації з проханням скласти у відповідності з п. 11 ст. 255 вищевказаного кодексу протокол про адміністративне правопорушення з направленням останнього до суду (ст.ст. 221, 257 КУпАП);

Адміністративне порушення полягає у тому, що згідно ст. 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до законів України «Про інформацію», «Про звернення громадян» та «Про доступ до судових рішень», тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від п’ятнадцяти до двадцяти п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

2) подати заяву до місцевої державної адміністрації с проханням провести перевірку стану організації обслуговування населення житлово-комунального господарства посадовою особою житлово-комунальної організації (п. 2 ч. 1 ст. 20 Закону України «Про місцеві державні адміністрації») із зазначенням обставин справи та факту ігнорування безпосереднього звернення.

2. Звернення до суду:

1) подача позовної заяви (цивільний процес) до загального місцевого суду щодо неналежного виконання зобов’язань за вищезазначеним договором, відповідно до положень Цивільного процесуального кодексу України.

Цивільне правопорушення – це невиконання стороною взятих на себе, в даному випадку, договірних зобов’язань. Так, відповідно ст. 526 Цивільного кодексу України зобов’язання має виконуватися належним чином, відповідно до умов договору та вимог Цивільного кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог — відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

2) подача позову до посадової особи житлово-комунальної організації (адміністративний процес) про визнання протиправним дій чи бездіяльності останньої щодо не реагування чи неналежного реагування за звернення громадян.

До технології входятить безліч шаблонів заяв, клопотань, скарг, позовів з приводу Вашого випадку.

Лишилися питання ? ,

 

Київстар 096-545-40-33 ;


Life 063- 539-42-13 ;


МТС 095-573-20-30

Також можете написати листа з розділу "Контакти" в якому описати суть проблеми для отримання попередньої консультації

Також, можете запропонувати Ваш варіант співпраці

Детальніше про юридичні технології
 
http://ut.kiev.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=1392&Itemid=39

Обновлено 14.01.2012 10:08
 
Яндекс.Метрика